Direksiyon Valfleri
Maksimum Güvenlik
Direksiyon sistemleri, öncelik valflerimizle birlikte çalışır.Bu sayede yolda ve çalışma sırasında maksimum güvenlik sağlar.
Danfoss öncelik valfi daima direksiyon sisteminize öncelik verecektir. Bu da yüke duyarlı hidrolik sistemlerde önemli bir güvenlik özelliği haline getirir. Direksiyon sistemine yağ akışı tıpkı araç içerisindeki çalışma hidroliğinde olduğu gibi tek pompa tarafından sağlanır.
Özellikler & Avantajlar
- Yüksek yakıt verimliliği, düşük gürültü ve kararlı çalışma için düşük basınç düşüşü.
- Statik ve dinamik versiyonlarda mevcuttur.
- Dinamik akış, direksiyon başlatılırken sert geçiş olmadan hızlı reaksiyon süresi sağlar.
- OLS 160 ve OLS 320 için opsiyonel pilot basınç emniyet valfi.
Ürün Grupları
OVPL Serisi
Direksiyon valfi bloklarımız kontrol ihtiyaçlarını karşılar. OVPL serisi, entegre valfleri olmayan bir direksiyon ünitesi aracınız için en iyi seçimdir.
OLS Serisi
Yüksek Akış Öncelik Valfi OLS 320
Özellikle büyük traktörler, tekerlekli yükleyiciler, motorlu greyderler ve konteyner kamyonları için yüksek akışlı öncelik valflerine ihtiyaç vardır.
Yeni Danfoss öncelik valfi OLS 320, bu uygulamalardan gelen talepleri karşılayabilir. Öncelik valfi OLS 320, Danfoss direksiyon üniteleri ile bağlantılı olarak kullanılacaktır. Örneğin, 320 l / dk'ya kadar pompa akışına sahip yüke duyarlı direksiyon sistemine OSPC LS, OSPF LS, OSPD LS, OSPQ LS ve OSPL LS vafleri rahatlıkla uygulanabilir.
Özellikler & Avantajlar
- Yüksek akış kapasitesi,
- Düşük basınç düşümü,
- Kompakt modüler tasarım,
- Dahili pilot basıncı,
- Entegre tahliye valfi,
- İsteğe bağlı opsiyonel port bağlantıları,
- Hem statik hem de dinamik sistemlerde çalıştırılabilirlik.
OLSP Öncelik Valfi
OLSP 80 öncelik valfi, SNP tipi Danfoss dişli pompalarında optimum seviyede kullanılabildiği gibi bunun yanı sıra yüke duyarlı direksiyon sistemlerinde OSPC LS, OSPF LS, OSPD LS ve OSPQ LS tipi direksiyon ünitelerinde de çalıştırılabilir. Maksimum yağ akışı 80 l / dakikayı geçmez.
OLSP öncelik valfleri, 35 çıkışlı kare flanşlı çıkış ağızlarına sahip dişli pompalara flanşlanmalıdır. Bu sistemler yüke duyarlı olarak opsiyonel şekilde statik ve dinamik olarak çalıştırılabilir. Yüke duyarlı statik direksiyon sistemlerinde nötr konumda LS bağlantısında yağ akışı yoktur. Yüke duyarlı dinamik direksiyon sistemlerinde ise LS bağlantısında öncelik valfinden direksiyon ünitesine sabit bir yağ akışı vardır. Direksiyon ünitesi nötr konumda olsa bile.
Özellikler & Avantajlar
- Doğrudan pompalara flanşlama yapılabilir,
- Basitleştirilmiş kurulum,
- Kompakt tasarım,
- Düşük basınç düşüşü,
- İsteğe bağlı opsiyonel port bağlantıları,
- Hem statik hem de dinamik sistemler için kullanılabilirlik.